What a night :)

Precis hemkommen nu, suttit hos Jocke & haft lite spelkväll tillsammans med honom, Ricky & Frädd.
Jessica var med en stund också (:
Kvällen har bjudit på Rappakalja, True or False & Kampen mellan kvinna & man - Rond 2.
&
gissa vem som vann kampen mellan könen då?
Johoda, självklart vare kvinnan (;
Även fast vi fuskade så pôjkera fick det lättare.
Men tack för en god match ^^,

Annars idag vare träning, vilket var jäkligt skönt idag faktiskt.
Sen så har det vart snökaos halvens sådär, jävligt mysigt eller inte.
Jag är så förbannade trött på den här fula snön!

Så har vi även träffat Jessica en stund.
Det var starkt gjort av dig gumman & jag vet att du kommer gå ur det här på ett fint sätt till slut.
Jag finns alltid här , du betyder mycket för mig.

Imorgon har vi tänkt oss pulkaåk faktiskt.
Sånt är skoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0