And I'm back again!

Ja, vart ska vi börja?

Onsdag; Yes & det var Valborg. Höll talet där vid 19:30-tiden, kände mig nöjd efteråt. En ära att få hålla det :)
Sen drog jag & Sara direkt till Munkfors & hem till Jesper, där det var många goa' vänner. Tog någon öl, lyssnade på musik & bara pratade, allmänt trevligt sådär. Sen drog vi till Parken, där det sög ganska hårt.
Men jag fick mig ju en svängom iallafall ;)
& sen drog jag & Sara därifrån runt 00:30-tiden, eftersom vi inte hade det minsta roligt. & hur tragiska vi blev?
Jo, vi satt under OK-taket xD Men det var trevligt, det gav oss en chans att snacka om både det ena & det andra, jag älskar dig & våra pratstunder <3
Sen drog jag hem till David & somnade ....

Torsdag; ... sen blev det ju torsdag också! =D Tog en pizza med Amad, David & Benny, sen var vi bara allmänt slöa, låg & både sov & halvsov, haha :) Vid 17:30 blev jag hämtad av ÄLSKADE Jocke, så vi drog väl hem till Hagfôrs. Dock blev det två vändningar till Munkfors igen under kvällen/natten, för att skjutsa & hämta Frallan :)

Fredag; Stack till Sunne med Tômmy P, Ida, Jocke & Frallan - för där var det ju Marten! xD Fick mig ett gosedjur & ett nackstöd, plus förbannat gôtt godis! :D En kebabtallrik på det & magen mådde fint. Hemfärd till Hagfôrs, där jag & Jocke slocknade i varsin soffa. Han drog iväg på kalas & jag tog hans Pärla & stack till Munkfors där jag våldgästade Benny & var allmänt sådär.
Sen blev det hem till Anders & där var det förbannat trevligt, om man bortser från en sak... Men, sånt som händer I guess, jäkligt tråkigt bara.
Blev färd hem till David, dit även Amad kom. De båda männen slocknade fint ganska snabbt & jag med en kort stund efter :)

Lördag; Är det idag ja! Har inte hunnit med mycket alls, då jag vaknade vid 14:30. Har tagit en cigg, vart ute med vovven & duschat. Det är i princip vad jag hunnit med. & så har jag ju suttit här då. Får la se vad kvällen bjuder på :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0