Ännu en dag, ännu en kväll

Yes, volleybollturnering idag då.
Vårt lag vann första två matcherna, men sen sket det sig.
Men vi var snyggast iallafall ^

Sen vare revymöte, dock kunde jag inte stanna särskilt länge då jag skulle fixa tyg till balklänningen.
Hem till Jocke & tog ett glas vatten & sen åkte vi på möte med "bio-gruppen".
& nu är jag hemma! Första lugna stunden idag tror jag bannemej
Men va fan, vem behöver lugn & ro?! ;D

& som ni säkerligen vet så är det ju studentfest på lördag - inte bara en, utan två till och med!
Personligen så tänker jag inte närvara på någon av dem, då jag ska jobba lördag-söndag.
Hoppas dock att ni får roligt mina fellow studenter, vilken ni än väljer att gå på.
& självklart finns det fördelar & nackdelar med både Bergsäng & Parken, jag är inte dummare än så.
Men parken är bra på det sättet att vi kan få in pengar + att de som inte tar sig ut i skogan kan lättare ta sig dit ^
& ja, jag vet att det är "vanlig" fest i parken på lördag, men vi kör ändå!
Visst, jag tycker inte heller att det blir en "riktigt" studentfest - men sist vi körde i Sörby var det fler studenter i Parken än i Sörby. Så jag tror att det är ganska hugget som stucket det där.
Personligen så bryr jag mig ärligt talat inte om vart i helvete man är - det hänger på humöret & vilka som är med.
Men det är jävligt töligt när det ska bli sura miner, & då menar jag från båda hållen.
Skulle vara grymt mycket roligare om vi kunde enas & vara tillsammans allihop istället...
Men, hoppas ni får det roligt allihop, själv spenderar jag natten på jobbet ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0