En förbannat fin helg! =D

Yääe, helgen har vart riktigt fin...

Fredan bjöd Pellikka på grillning. Helt underbar kväll, underbart sällskap & fint väder. Ricky, grillmästarn, lyckades ju få till kolbitar till en början, fast andra köttbiten var redigt go'
Kvällen slutade på Uul, där vare bannemej trevligt också! Fick träffa en del människor som jag inte sett på länge, skönt att se att ni mår bra :)

Lördan var det en hel del jävla sôving, gôddi de!
På kvällen stack vi iväg till Kolsnäs för att kika lite, sjuhelvetes mycke folk.
Sen fick vi stå vid grillen 1 timme för att Frallan skulle ha en kôrv, hoppas du njöt av den din lille jävel ;)

Söndan är det idag & vi drog till Karlstad! Fick bli förjävla mycket mat på Donken (som vanligt var Frallan värst), glass & annat onyttigt - gôtt för ôss de! xD Köpte lite grejjer åt mamma också, & en tröja åt mig själv.
Kollade lite på någon bikini också, tror det får bli den när jag & morsan åker ner & kollar till studenten :)

& nu sitter jag hos Jocke, glor på Amerikas smartigaste modell & Ricky sitter bredvid mig & är allmänt nervös tror jag ;D

&  Fredrik - välkommen hem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0