Härliga friluftsdag!

Yes, som sagt så hade ju BF anordnat friluftsdag för Asplundskolan idag.
Jag & 4 andra BF:are stack till Starrkärr för att fiska.
Dock var det bara en av oss som drog fram spöet, haha. & inge fisk fick vi heller!
Men det var trevligt, spelade kubb & grejer.
Körde BF mot Asplund, BF ägde ju såklart ;)

Kom även på att jag missade revymötet idag, fan ärrä.
Kanske kan få veta vad jag missade? :)
& ber så hemskt mycket om ursäkt att jag glömde ...

& både Bergssängs skolan & Hembygdsgården i Hagfors är bokade på fredag, då vi tänkte ha studentfest.
Förbannat jävla roligt!


Kommentarer
Postat av: M

Bajs, vart blire då? :P Vi skrev typ en massa bara, har du skrivit klart de två sista sakerna? :P

2008-05-20 @ 22:11:29
URL: http://tgrr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0