Let's see a big smile, 'cause this is happiness!

Fy fasiken vad sliten jag är!
Men det är sån där skön slitenhet, trots att både kroppen & huvudet väger bly, så känns det ändå förbannat jävla bra!
Helgen har varit helt otrolig verkligen.

Det här får mig att tänka också.
Som ni kanske vet, så är Sigrid nu 60 år & man kan förstå vad hon menar när hon säger att hon inte orkar anordna ännu ett Rockschlag & att hon hoppas att någon tar över nästa år.
& va fan - klart det ska vara kvar, vi har ju kört i 3 år nu & för varje år blir det bara bättre & bättre!
Hon såg ju gärna att jag var med & styrde det där.
& ja, jag vet att jag & Jocke skulle kunna få till ett förjävla bra Rockschlag år 2009.
Vi har tidigare snackat om att arrangera en liten 2-dagars "festival" med massa band, typ som Hagfors Cityhelg fast ändå inte. Vi har snackat plats, Jocke med sina fantastiska idéer för jämnan vettni.
Jag är så jävla sugen!
Jag vill göra det stort, jag vill göra det häftigt, jag vill göra det!
Det är så jävla skönt att ha något på gång & särskilt tillsammans med Jocke, för vi är ett sånt förbannat bra team & han har så sjukt bra idéer & förslag till allting...

Vad säger du Jachi?
& vad säger ni andra?


Kommentarer
Postat av: Jachi

det är inte bara jag som står för förslagen, så jag ska inte ta hela äran ;) vi kompletterar varandra. nåt ska vi köra på, för nånting ska hända 2009 :D

2008-05-18 @ 22:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0