Nu ärrä jag igen!

Okej, efter att ha kollat bloggarna nu, så ser jag ju att mina student-vänner skrivit om studenfesterna igår.
Då ska inte jag vara sämre! ;D

Personligen så var jag ju inte på någon av dem, p.g.a. jobb.
Ringde dock Jocke vid 20-tiden & hör & häpna - de var hela 6 stycken i Parken & spelade kubb då! xD
Försökte även ringa Martina & höra hur det var i Bergsäng, men hennes telefon kom jag tyvärr inte fram på.
Hörde däremot att det inte var hysteriskt mycket folk där heller, så satans tråkigt.
För i helvete studenter, vart är ni!?
Här får ni inte en, utan TVÅ studentfester att gå på, men lik förbannat kommer ni inte.
Ska vi ställa till med studdekalas i matsalen vid lunch kanske, så blir vi lite fler?

Nej, skärpning nu för helvete! :D

image103

Om vädret tillåter, så är det tänkt att bli sådär till helgen ^
Dock inte under dagtid, men på eftermiddan/kvällen sen.
& så ska vi inte bara ha BF där, utan då ska jävlarimej ALLA studenter komma! ;D

Kommentarer
Postat av: M

Haha, min telefon är cp ^^, Men som sagt, fattar ju inte heller vart alla är. Tråkiga folk, Är sugen på ombytta roller ja ;P

2008-05-11 @ 22:22:05
URL: http://tgrr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0