Oj, nu var det ett tag sen igen...

Men det är så förbannat fullt upp hela tiden!
Hur har helgen sett ut då?
Jo;

FREDAG: Var på Nygård tills 16, som vanligt en bra dag där uppe.
Var ju planerat att vi skulle ha studdefest på kvällen där, men p.g.a. det pissdåliga vädret sket vi i den.
Drog ett varv på Martôn med Tômmy P, Ida & Jocke. Köpte remmar i vanlig ordning, så jävla gôtt.
Träffade även en f.d. patient från Nygård som sålde godis, så fick mig en stor påse med marknadsnougat, inte helt fel. Så himla skönt att träffa dem "efteråt" & se att de mår bra :)
Drog hemöver, tog mig en dusch & skjutsade iväg de andra på kalasering hos Amanda.
Så kom Jessica & vi satt hos mig & bara tölade ett par timmar, innan även vi åkte upp. Var allmänt trevligt där tillsammans med vännerna, men vi bestämde oss ändå för att åka till Munkfors & hälsa på.
Dock blev det ingen lång vistelse där, så drog hemöver & hämtade upp folket som skulle hem & sen blev det sängen! :D

LÖRDAG: Vaknar upp, & vad ser man? Snön som kommit under natten ligger kvar & det är rena snöstormen ute.
Var ju tänkt med Rockschlag i Blinkenbergsparken, men de planerna fick vi ändra rätt snabbt & flytta in i Upstairs lokaler istället.
Agerade konferencier & grejjer under dagen & kvällen, det är alltid lika roligt.
Träffade massa fantastiska & fina människor, helt underbart!
Även natten spenderas där uppe, dock blev det inte mer än cirka 4 timmars sömn & jag är skapligt trött...

SÖNDAG: Inte mycket alls idag. Vinkade av banden som drog hemöver, städade lite där uppe, skjutsade hem Jessica & nu sitter jag här. Väntar på att få varmvatten i duschen, min kära bror & hans flickvän fick väl för sig att dra årets långdusch, så det är direkt iskallt.
Men sånt får man ta :)

Jag hoppas att er helg varit lika fin som mig.
Vill tacka alla band & artister, alla medverkande överhuvudtaget för igår & inatt :)

Kommentarer
Postat av: Jachi

"Jag hoppas att er helg varit lika fin som mig.", låter lite dumt faktiskt ;) HAHA!

2008-05-18 @ 17:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0