& så var det onsdag, snart torsdag

& fasiken, en bra dag igen!
Stack till X:är med Jocke förut, för att utnyttja mitt presentkort på PN.
Fick bli ett par brillor & ett par byxor, fint för mig.
För en gångs skulle köpte jag inte pilotbrillor, tyckte att det kan vara kul med några andra (Sen att jag redan har 5 par pilot är ju också en orsak ^^)

Jag känner mig så där glad & upprymd idag.
Det är en fin känsla.

Förresten, vi var iväg till Åsanland förut & kollade lite.
Det är nämligen där som vi vill anordna Rockschlaget nästa år, så det kan vara lite camping & andra aktiviteter & lite sånt.
Kändes ännu bättre när vi vart där, platsen känns verkligen idealisk för ändamålet! =D
Får bara hoppas att det är okej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0