Skolan i min ensamhet

Sitter på svenska nu, arbetar med invandrarsvenska.
Ska se om jag kan hitta någon fakta.

Det har varit en fin helg, med några av de bästa människorna som finns i mitt liv.
Jag önskar bara att jag kunde släppa på en del saker, det är så satans mycket just nu.
Förlåt mina kära studentvänner, ni får hata mig - men tyvärr är inte studentfest det jag har högst på min prioriteringslista just nu =/
Jag älskar självklart att vara med i festkommittén, men jag har så otroligt mycket annat just nu.
På tal om det fick jag nyss SMS av Morgan, möte för bion imorgon igen.
& på måndag.
Så har vi Rockschlaget där, måste ringa Siggan sen!
& jobb till helgen, måste komma på vad & hur jag ska göra under dagen.
Sen är det en del annat, men hur som helst är det förbannat mycket som snurrar i huvudet just nu.
Dock så lovar jag er - studdefest blir de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0