Välkommen måndag!

En ny vecka & precis som den förra verkar denna bli fullspäckad med massa tokigheter!
Är hemma en sväng från skolan nu, men ska tillbaka vid 16 för att ha möte med festkommittén.
Sen vid 16:30 ska jag & Jocke vara vid Upstairs, för att ha ett litet snack med Sigrid om nästa års Rockschlag.
Vi har bestämt oss, vi kör! =D
Dock så blir det inte riktigt lika som de tre senaste gångerna, men don't you worry - det blir inte sämre :)
Så får vi se vad vi kommer fram till senare, kan uppdatera er ikväll.

Har även lovat brorsan att skjutsa upp honom till tjejen i Solberg, så en biltur får det bli.
Förmodligen drar jag med Jachi så vi kan planera lite mer :)

& imorgon är det friluftsdag för högstadiet som gäller & jag ska vara ansvarig för fisket ^
Det känns roligt, fiske är roligt! Avslappnande & en jävla frihetskänsla helt enkelt.
Nej, nu ska jag gå & säga hej till mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0